נטען

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים באינטרנט

עיצוב אתרים

חברת "פוני פרסום" היא חברה המתמחה בעיצוב אתרים ואפליקציות. עיצוב אתרים לפי בקשת הלקוח, הבנת הצרכים של המשתמש. תפקיד עיצוב האתר הוא לגרום לגולשים להישאר באתר, לא לשעמם אותו מבחינה ויזואלית, חשוב שהאתר יהיה ברור קל ונוח לגולשים מה בעצם הם רואים ומה מציעים? עיצוב אתר אינטרנט צריך לשמור על ייחודיות ותמיד לרענן ולהביא משהו חדש לגולשים, לעיצוב יש משמעות רבה דרכו אנחנו חושפים ללקוח מידע. בעולם שבו האינטרנט הפך לדבר כה מרכזי בחיינו, "מי שלא שם, לא קיים" על כן כל בית עסק שמחשיב את עצמו ומייעד להצלחה, עליו לוודא שהוא על המפה. האתר העסקי שלכם אמור לשקף מצד אחד פשטות שתדבר בגובה עיניים לכל לקוחותיה, ומצד שניה גרפיקה שתכיל בתוכה המון תחכום ועניין, שתייצר את הרצון ללקוחות להגיע לשם מלכתחילה. על מנת לעשות זאת, יש להבין את הסיטואציה של קהל היעד שלך, ולהיות שם בזמן הנכון למלא אחר אותו הצורך. מעבר לכך, לעיתים אפשר ליצור את הצורך, על ידי תוכן שיווק נכון שמהווה כביכול "פתרון" נוח ללקוחות. כאשר לקוח מחפש אחר תחום ספציפי בו העסק מציע את שירותיו, כדאי שאתר העסק יהיה במעלה מנוע החיפוש, על כן קידום שיווקי באינטרנט הינו הכרחי! אין זה מספיק להיות רק קיים באינטרנט, חשוב לוודא כי נראות העסק יוצרת תגובה חיובית. הנראות היא חווית הגלישה של הלקוח וכך היכולות השיפוטיות שלו עובדות כיום. אתר שהעיצוב שלו מיושן וקודר, ללא עדכונים ולוגו באיכות ירודה עלול ליצור אצל הלקוח הפוטנציאלי דחיה. על כן העסק נפגע מלקוח רלוונטי שאבד בשל חוסר עניין. אתר האינטרנט שלכם צריך להיות מעוצב בדייקנות, ידידותי ללקוח ובעל מאפיינים יצירתיים שבאופן מסוים יגרמו ללקוח לזכור את האתר לטובה ואף להמליץ וכל זה ע"י הנראות בלבד.

עיצוב אתרים - לקדם את העסק שלך

כיום, חשוב שלכל עסק יהיה אתר אינטרנט שהוא לרוב משמש כמו כרטיס ביקור, צריך לדאוג שהאתר תמיד יהיה מעודכן ומעוצב בצורה שתמשוך אליו את הגולשים. יש לעצב את האתר בהתאם לסוג העסק כמובן, ולשמור על קו מסיום וייחודי בהתאמה למוצרים ולשירותים שהעסק מציע. עסק שמעוניין לפתוח אתר אינטרנטי חדש, צריך לפנות לעזרה מקצועית. אין להמעיט בכוחו של האתר. זוהי אכן הפלטפורמה הפופולרית כיום להצלחה, וזאת ע"י ההזדמנות למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות ונתינת השירות המותאם. בשל הכוח העצום של המדיה האינטרנטית, רצוי שהאתר יעבור תהליכים של מיתוג ועיצוב טוב ונכון, כך שיוכל לפנות אל הלקוח בצורה ייצוגית ונגישה יותר. חברת "פוני פרסום" מציעה שלל פתרונות לאתרים בתחילת דרכם, מעניקה עצות בהמשך הדרך וסיוע בהפצת תוכן שיווקי שיוביל לקידום המשכי. יש להבין את העסק על יסודו לפני שאנו מתחילים. בתחילת העבודה נשים דגש על מטרות העסק, על קהל היעד והערכים שאליו הוא מייעד את עצמו. ראייה כוללת זו תאפשר להבין טוב יותר מה האתר מכיל ובאיזה אופן יש להציג זאת. הפרטים השונים סביב אותו העסק הם הכרחיים ביותר לביסוס קו הייצור, הצבעים, צורת הלוגו, השם של המקום. כל הפרטים הללו הם שיוצרים את ההרמוניה באתר, והתאמתם תסייע להגיע לקו מיתוג מודרני ראוי שכל לקוח ירצה לפנות אליו בשמחה. לאחר בניית אתר אינטרנט ממותג, יש תמיד לזכור לעדכן את התוכן שיהיה רלוונטי לקוראיו. חשוב לדעת שיחד עם כוח האתר, יש לזכור את חשיבות קו העיצוב השיווקי בערוצים השונים, והצגת המסר בפני הלקוחות. לאחר שלב המיתוג של העסק ואתר הבית שלו, יש ליצור קו עיצוב למוצרים העוברים תהליך של שיווק בעצמם. כל מוצר, פרזנטציה או כל דבר אחר בעצם יכלול את הלוגו שבניתם למיתוג העסק, בהתאם לאותו קו העיצוב שאיתו התחלתם. על כן בעת הצורך כאשר הלקוח יפגוש את אותו העסק, יבחין הלקוח בתהליך החשיבה הארוך מאחורי שיווק המותג

איך לבחור את חברת העיצוב הנכונה?

לפני תחילת תהליך בניית המיתוג העסקי, יש לדעת את המיומנות של בעלי המקצוע שתבחר בין אם זה חברת גרפיקה או מיתוג, עליך לבחון את העבודות הקודמות שלהם בכדי פרספקטיבה כוללת על הרושם מהם ובהמשך פיתוח רעיון ייחודי משלך. יש למצוא את בעלי המקצוע שיהיו קשובים וישקפו מולכם את כל התהליך, שידעו לשדר דרך הלוגו את המסר ואת כל הפרטים השונים של העסק. אנו "חברת פוני פרסום", נוכל לספק לכם את התוצאה שתעניק לעסק שלכם את הרושם הראוי מול קהל היעד שלכם, האופן שבו העסק ממותג יסייע בנקודות החוזק שלו מול קהל היעד, ויותר רושם ראשוני חיובי.