בניית אתרים

בחלון הראווה של העסק שלכם, חייב שיהיה משהו מפתה…

קודם בואו נבין.

בשביל לבנות אתר, צריך להבין קודם כל מהי שפת המותג שלכם, וכיצד כדאי שתהיו מוצגים ברשת.

האם אתם רוצים לשדר יוקרתיות? הומור? ציניות? קלילות?

ישנן כל מיני שפות לעסק, ובבניית האתר אנחנו מתאימים את עצמנו אליהן.

עכשיו נגבש אסטרטגיה.

באסטרטגיית בניית אתר נתחיל מדומיין.

מגיע לכם דומיין ייחודי המזוהה איתכם, כדי שכולם ימצאו אתכם בקלות וביעילות.

לאחר מכן מתכננים את מבנה האתר, נראותו, ושפתו.

ועכשיו, לעבודה!

המטרה שלנו במהלך העבודה, היא להפוך את האתר שלכם למקום המרכז ומסביר היטב מי אתם, מה אתם מציעים, ובעצם, מה הקטע שלכם ;)

את חווית המשתמש נהפוך לחוויה נוחה וקלה לשימוש, המובילה למקומות שאנחנו רוצים להוביל את הגולש.

עיצוב האתר יהיה על פי שפת המותג, וקווי העיצוב החדשניים והמושכים ביותר.

מזל טוב! הגעתם למסקנה (הנכונה) שאתם צריכים אתר תדמית לעסק שלכם.

האתר שלכם הוא חלון הראווה לעסק שלכם. הוא מציג אתכם בצורה הטובה ביותר, ומושך לקוחות רלוונטיים.

מטרות

לפני שמתחילים, עליכם לשאול את עצמכם שאלות כמו:

  • האם האתר הולך להיות מכירתי?
  • מהו בעצם הצורך שלכם באתר? (ועל ידי כך לכוון את הנראות והתוכן שלו)
  • האם זהו אתר תדמית?
  • האם זהו אתר שצריך לשמש כחנות?

שפת התוכן

התוכן הוא בהחלט אחד המרכיבים העיקריים מהם בנוי האתר. כאשר התוכן מסקרן ומושך לקריאה, הגולש באופן טבעי רוצה לשמוע יותר אודותכם. מה גם שתוכן טוב גורם לכם להיות אמינים יותר, וזה האמינו לנו, חשוב ביותר באינטרנט.

כשאנחנו מדברים על שפת תוכן, אנחנו מתכוונים לשפה בה אתם מדברים אל הגולש.

למשל, יכולה להיות שפה יותר "דיבורית" המתובלת בסלנגים עדכניים, ומאופיינת בדיבור קליל ויומיומי המנגיש אתכם כביכול אל הגולש, ומדבר איתו בגובה העיניים.

ישנה שפה שהיא נניח יותר מקצועית (למשל לאתר המתעסק בעריכת דין וכדומה). זוהי שפת תוכן יותר אלגנטית, ומשדרת יותר דיסטנס\יוקרתיות.

לכן, לפני שאתם מתחילים אתם צריכים לדעת מה מאפיין אתכם, ובאיזו שפה הייתם רוצים לפנות אל הקהל שלכם.

עיצוב

דמו את האתר שלכם לחלל עיצובי גדול. לפני שהייתם מתחילים להכניס אליו פריטים, וודאי שהייתם מתכננים אותו קודם כל עיצובית. אותו הדבר בעיצוב אתר. אתם צריכים לקבל וויז'ן בראשכם של עיצוב האתר, או לפחות לדעת בערך מהו הכיוון.

אם יש לכם כבר לוגו, רצוי מאוד לעצב את האתר בצבעי הדגל שלכם הלקוחים ממנו, וכך הכל ביחד מתחבר ומרכיב תמונה שלמה והרמונית מכל הבחינות.

התאמה למובייל

כמובן שחובה על האתר להפתח במובייל (סמארטפון וכו') בצורה המקורית שלו, ועל פי העיצוב שתחליטו שיהיה בפתיחה במובייל.

בלי תכנון מדויק, הפתיחה שם תהיה מבולבלת ולא מקצועית, וכל עבודתכם נזרקת לפח. זכרו תמיד להסתכל כיצד זה הולך להיראות במסכים אחרים!

מילות מפתח

משהו מאד חשוב ביצירת האתר:חשיבה על קידום האתר.

אתם הרי רוצים כמובן שאנשים יכנסו לאתר שלכם, ושתהיה בו תנועה ערה.

ולכן, אתם צריכים להבין קודם כל מה אנשים מחפשים בגוגל כאשר הם רוצים לחפש מוצר הדומה לשלכם (זהו עצם קהל היעד שלכם), ועל פי זאת תוכלו לשלב את מילות המפתח שלכם בחכמה ובצורה טבעית.

מילות החיפוש שתבחרו צריכות להיות להבחר לאחר מחשבה מעמיקה על-

מה אנשים כותבים כאשר הם צריכים לחפש את המוצר שלכם?

האם הם יכתבו אותו בצורה מהוקצעת, או כסלנג מקובל?

תצטרכו גם לבנות קישורים לאתר באמצעות הצטרפות לאינדקסים, פרופיל עסקי ברשת החברתית ועוד.

חווית משתמש

לא הרבה יודעים זאת, אך לגוגל חשובה מאוד חוית המשתמש שהגולשים מקבלים מהאתר שלכם.

זוהי סיבה מספיק טובה כדי להשקיע בצורה רצינית בחווית הנוחות, היעילות והמהירות, ונדאג שהאתר יהיה נגיש לכל מתעניין - אשר יוכל לנווט בתוך האתר בלי סיבוכים מיותרים.

בהצלחה!

בואו נדהר יחד.