נטען

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

מהו קידום אתרים אורגני

קידום אתרים בגוגל זה תהליך מתמשך שעשוי להמשך מספר חודשים ויכול להיות אפילו הרבה יותר. קידום אתרים בגוגל זה אפיק פרסום לכל דבר , כמו כל ערוץ פרסום אחר (כל עוד הוא רווחי ומשתלם לעסק כמובן). להבדיל מערוצים אחרים, את האפקט של הקידום האורגני לא ניתן למדוד באופן מידי, אלא בראייה לטווח ארוך. מניסיון רב שנים אני יכול להגיד לכם שב-100% המקרים שנתקלתי בהם, התנועה האורגנית היא האיכותית ביותר – מבחינת הסיכוי להפוך גולש ללקוח.

קידום אורגני

מנועי החיפוש, הכוונה היא לגוגל, הם חכמים בסך הכול, אבל לא בדיוק מספיק. מה לעשות, על מנת שגוגל יאהב את האתר שלך, אתה צריך להשקיע באתר – בתוכן, בעיצוב, בפרסום וכמובן קידום האתר בגוגל. שמעתם פעם על עסק שהצליח בלי שיווק? מה שחשוב לומר – זה שלא מספיק היום לבנות אתר ולחכות שיתקדם לבד . גוגל צריך שיאכילו אותו בכפית, אחרת הוא לא ידע איך "לבלוע את האתר" ואיך לדרג אותו ועל איזה ביטויים. בשביל זה אתה צריך איש מקצוע.

אופטימיזציה באתר לקידום אורגני

התאמה מלאה לקידום האתר בגוגל חשוב להבין, השירות כולל הגדרת נתוני כותרות ותיאורים למנועי חיפוש ושיפור מהירות העמוד, כתיבה נכונה של התוכן מבחינת קידום אתרים אורגני ולדאוג תוך כדי לשילוב מילות מפתח מאוזן ונכון, בניה נכונה של קישורים מתוך העמוד ומרכיבים רבים נוספים כדי שיעזרו לשפר את הדירוג של האתר והעמוד עצמו בגוגל. אנו משתמשים בכלים שעוזרים לנו להבין בקלות את מצב האתר ולהבין מה תקין בו ומה דורש שיפור. לפעמים אפילו פעולה קטנה כמו שיפור הכותרת יכולה לעלות את מיקום האתר בגוגל. אנו מקפידים אפילו על הפרט הקטן ביותר.

מחקר מילות מפתח

דבר בסיסי לקידום אתרים טוב ואיכותי הוא לבצע מחקר מילים מעמיק . המטרה היא: לבחור בזכוכית מגדלת את הביטויים שיכולים להביא להמרות באתר או להתחיל את התהליך השיווקי הנכון. תהליך מחקר המילים מבוצע בשיתוף פעולה עם הלקוח ובמהלכו מרחיבים קבוצה קטנה של שלושה ביטויים ומחלקים לקבוצות: ביטויים כלליים – השלב בו הגולש מתחיל להתעניין בך וחוקר את התחום לעומק ביטויים ספציפיים ורחבים – הגולש יודע פחות או יותר מה הוא מחפש אבל זקוק להכוונה נוספת ועזרה מאיש מקצוע. ביטויי זנב ארוך – קידום ממוקד יותר, הביטויים מורכבים מ2 מילים. שירותי קידום אתרים שלנו – קידום ממומן קידום ממומן נקרא PPC שהוא ראשי תיבות של – Pay Per Click. סוג פרסום זה הוא פרסום יעיל, נוח וממוקד יותר. עיקרון הפרסום הוא פשוט ביותר, בעל העסק מגדיר את מילות המפתח אותן הוא מעוניין לקדם, הוא רוכש אותן כאשר העלות נגזרת לפני תעריף מסודר שקובע גוגל (מילים פופולריות יעלו יותר כסף לעומת מילים שאינן פופולריות) ובכך הוא משלם פייר הקלקה של לקוח פוטנציאל הנחשף לאתר או לשירות שלו. תוצאות החיפוש של קידום ממומן מוצגות במיקום הגבוהה ביותר או בצדי העמוד. את הקמפיין הממומן ניתן לבצע באופן עצמאי, אך כמובן שמומלץ להיעזר בחברה המספקת שירותי קידום אתרים בגוגל שתבצע זאת במקצועיות רבה ובאופן יעיל. גוגל מתבסס על כמה דברים כדי לדרג אתרים : * כמות התוכן שיש באתר והאיכות של התוכן. * רמת האבטחה שיש באתר, מהירות הגלישה של האתר, תמונות. * קישורים המפנים לאתר. * ועוד המון פרמטרים שלא נוכל לפרט עליהם כאן.

איך לקדם את האתר

קידום אתרים מאפשר לך לבלוט ולנצח את המתחרים ולהזרים תנועה איכותית של לקוחות פוטנציאליים לאתר שלך. אם אתם מעוניינים לדעת איך לקדם את האתר שלכם, אפשר לומר שאם בעבר הלא כל כך רחוק אנשים רבים קידמו את אתרי האינטרנט שלהם בכוחות עצמם, כיום מדובר על משימה קשה מאוד שמצריכה שעות רבות, עדכונים שוטפים , קשרי שיתוף פעולה וטכניקות קידום שונות. מסיבה זו אנשים פונים אל חברות קידום אתרים בעלות ניסיון רב בקידום והצלחות רבות. לכן יש כמה דברים שצריך לבצע על מנת לקדם את האתר בגוגל: * מחקר מילות מפתח בכדי להבין איך ומה אנשים מחפשים בתחום שלכם. * הכירו את המתחרים, צריך להבין את הרמת התחרות וגם תוכלו לראות אילו מילים כדאי לקדם. * צריך לייצר כמה שיותר תכנים וכמובן חשוב שיהיו איכותיים! תחשבו על הקהל שיבקר באתר מה הוא רוצה לקבל וחשוב לתת לו את זה בצורה הטובה ביותר. * כדאי לחדש את התוכן לעיתים קרובות זה יכול לעזור לדירוג האתר. קידום ממומן בגוגל מכיוון שעל כל מילת מפתח בקידום הממומן יש מספר גדול של מתחרים, אלגוריתם הפרסום הממומן של גוגל לוקח בחשבון את הצעות המחיר של כל מפרסם ומוסיף עוד קריטריונים, כל הקריטריונים קובעים בסופו של דבר את הדירוג של כל מודעה מול המודעות האחרות, פרסום בגוגל מביא לכם חשיפה מידית.