נטען

פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם

בשנים האחרונות, נמכרה הרשת אינסטגרם לפייסבוק ולפני שלוש שנים נפתחה האפשרות לבצע שיווק באינסטגרם בדומה לפייסבוק, ועוד רשתות חברתיות אחרות. אינסטגרם היא רשת חברתית לשיתוף תמונות, אשר הפכה לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר בארץ ובעולם! עסקים רבים כבר גילו את הפוטנציאל שיש בה, וכיום ישנם למעלה ממיליון מפרסמים שמשיגים באמצעותה תוצאות עסקיות מרשימות. הפרסום באינסטגרם רלוונטי לכל סוגי העסקים, גדולים וקטנים. מתאים במיוחד לפרסם חנויות אינטרנטיות בתחומי ביגוד/אופנה. קהל היעד לפרסום באינסטגרם הוא צעירים בני 18-34 כאשר הגיל הממוצע הוא 29.

יש כמה סוגי מודעות שאפשר להשתמש בהן:

* תמונה * וידאו * קרוסלה מודעות התמונה מאפשרת למותג לספר את הסיפור והפרטים שלו ולמשוך אליו את קהל היעד שיבצע פעולה מסוימת (כמו לרכוש מוצר או להשאיר פרטים) מודעות וידאו כוללת סרטון באורך 30 שניות בו תוכלו להעביר מסר ויזואלי גם צליל וגם תמונה. מודעות קרוסלה זה מודעה שכוללת סדרת תמונות שניתן לדפדף בהן.

קידום ממומן באינסטגרם

קידום ממומן באינסטגרם מחולק לשני חלקים עיקריים: קידום פרופיל עסקי/ מותג או קידום מודעה בלבד. כאשר מקדמים חשבון עסקי או מותג ניתן לבצע זאת ישירות מהדף עצמו ובתנאי שכתבתם בו פוסט אחד ראשוני לפחות. אחרי שנבחר הפוסט שאותו תרצו לקדם, מגיע השלב שבו מגדירים את מטרת הפרסום, כלומר: מבקרים נוספים בפרופיל העסקי, תנועה לאתר האינטרנט שלכם או כמות צפיות גבוהה יותר.

קידום אורגני באינסטגרם

כמו בכל רשת חברתית , גם כאן באינסטגרם יש שני אפשרויות קידום: האחת היא באופן אורגני שזה למעשה העלאת תמונות ופוסטים שיווקיים באופן שוטף והשנייה היא קידום ממומן. על מנת להעלות פוסט באופן אורגני אתם יכולים להשתמש בפרופיל האישי שלכם במידה וכבר פתחתם פרופיל עסקי עדיף לבצע את כל הפרסומים דרכו. הפרסום האורגני יכול להיות תמונה או סרטון או סדרת תמונות דרך הקיר האישי שלכם או דרך ה"סטורי" שמתעדכן כל 24 שעות. ישנה אפשרות להוסיף "האשטגים" כמובן בהתאם לפוסט וכך להגדיל את החשיפה.

פרסום באינסטגרם עם דף עסקי

אז איך נתרגם את עמוד האינסטגרם לכסף? הרי שלכך נועד הדף העסקי באינסטגרם, ככל שהדף שלכם יראה יותר מעניין ולא סתם לוח מודעות תוכלו ליצור המון פעילות סביבו. הדף העסקי הוא המקום אליו פונים הלקוחות הפוטנציאליים ושם מתבצעת האינטראקציה המחברת ישירות בין קהל היעד לבית העסק הרצוי. זה הוא דווקא הצד הכיפי שבלהיות בעל עסק, להיות שם מאחורי הקלעים כמעין יד מכוונת לכל הפניות והשאלות של הקהל, להיות איתם בגובה עיניים ולגרום לאהדה מצדם כלפי אותו עסק. סטורי הוא אחד מהכלים השיווקיים ביותר שקיים במדיה של האינסטגרם, פרסום מבצע לזמן מוגבל, הנחה לכמות אנשים מסוימת, ועוד כל מיני תוכן שיווקי יכול לפוצץ לכם את תיבת ההודעות של העסק בהמון לקוחות, כי הרי בסופו של דבר מי לא אוהב מבצעים?! הסיבה לכך היא שבלי הרבה התלבטויות הלקוח פונה אליכם הכי בפשטות וזה משאיר אתכם רק להיות שם בזמן הנכון ובמקום הנכון וליהנות ממשא ומתן בלי יותר מדי שכנועים. כל זה כל כך פשוט ועם זאת צריך לדעת איך להעביר סיבה מספיק טובה דרך המסך כדי שיפנו אל בית העסק שלך. קישור בין כל הדפים שבידכם יכול לסייע לכם ליצור מן מעגל אינטראקציה שיכלול נגישות לכניסות חדשות ומרובות.

המהות העיקרית של האינסטגרם היא שהיא פלטפורמה פשוטה.

בשביל קידום התכנים שלכם באינסטגרם יש להשקיע המון מחשבה ויצירתיות מאחורי התכנים שלכם, ובמלל קצר שיעביר את סטטוס המצב המעניין של הפוסט שלכם באופן קצר וקולע. בלי מלל ארוך ומייגע, בלי לפרט יותר מדי, לגרום לאנשים לתהות ודווקא להיעצר בפוסט הייחודי שלך. על ידי כך הפוסט שלכם יצוף ויהיה בטופ של הדף, יגרום לאינטראקציה עם אוכלוסייה מרובה יותר ומגוונת יותר שתכלול ביניהם גם את קהל היעד שלך, ובכך המטרה אליה יעדנו אתכם מתבצעת, ובפעולה פשוטה זו יצרנו את ההזדמנות לקדם את התוכן הרלוונטי שלכם לקהל היעד הפוטנציאלי שאליו כיוונתם. האם העסק שלך רלוונטי לאינסטגרם ? התשובה לכך היא שבמידה וקהל היעד אליו אתה מכוון הינו בין גילאי 15-30 והמוצר שהעסק שלך מציע יכול להיות מועבר באופן פשוט דרך האינסטגרם אז כן! חשוב לדעת שאינסטגרם היא פלטפורמה של אווירה טובה ופילטרים, אם להגיד לכם שרואה חשבון לא יכול למצוא שם עבודה? הוא יכול, אבל זה לא יהיה המקום שאליו הוא מייעד, אלא שלחברות איפור מצליחות או רשת מזון טובה יכולה דווקא כן לתפוס שם תאוצה ולתרגם זאת לכסף.

כמה טיפים לקידום הפרופיל שלכם באינסטגרם

*הכוח של הרשת- תקשרו את פרופיל האינסטגרם שלכם לשאר המדיות שברשותכם. במידה ויש לכם עמוד פייסבוק קשרו אותו לאינסטגרם. *התוכן המתאים לכם- מוצרים: אם אתם מוכרים כלשהם תצלמו אותם במקצועיות ותעלו אותם לרשת. אנשים/מקומות- אתם מנהלים צימר? מאפרת מקצועית? מאמן/ת כושר ? תצלמו את הלקוחות שלכם (כמובן באישור שלהם) וככה לפרסם את עבודתכם. *תאפשרו לעוקבים שלכם להכיר אתכם לדעת מי עומד מאחורי העסק. *עודדו את העוקבים שלכם לבצע פעולות כמו: "עשו לייק אם אהבתם" "תייגו חבר שגם היה אוהב את זה"